Kızlar oğlum 9 aylık daha emeklemiyor bazen kaldırıyorum onu yürütmeye çalışıyorum ama hiç bir şeklide ayağını tam yere koymuyor hep parmak uçlarında yürüyor yürüteç aldim ama onda da aynısını yapıyor parmak uçlarında yürüyor normalmi sizce hastaneye götürmem gerekiyormu öyle bişey için