Asel2019 8 bucuk aylik kizim. 3 ana 2 ara ogun ek gida veriyorum. Her ogun sonrasi emziriyorum. İsterse aralarda da emiyor. Simdilik bir sikinti yok yemesinde, umarim da ciddi bir sorun yasamayiz. Zira kendisi zaten minyon bir bebek. Kilo vermeyi veya istahsizligi pek kaldirabilecek gibi degil.