babymilax Merhaba bol iştahlı günleriniz olsun 🙏🏻
ilk kez mayalayacaksanız e bebekde evde marka sanırım probiyotikli yoğurt mayası var kabartma tozu gibi paketlerde her paket 2 litre için kullanılıyor (siz bölerek az kullanabilirsiniz.
Sütünüzü 5-10 dk kadar güzelce kaynatın ılımaya kenara bırakın 45-47 dereceye geldiğinde mayanıza sütünüzden ekleyip eritin sonra tüm süte ekleyin. Fırınınızı 50 derece de çalıştırın 15-20 dk mayaladığınız sütü ağzı açık ve sarmadan fırına koyun 5,5 saat orada mayalansın. Sonra buzdolabına kaldırıp ertesi gün tüketebilirsiniz 🤗