ddenzege Aile sağlık hekımı verdi normalde ıburamın kullanıyorduk hafif bogazı kızarmış ıburamın ateş düşürücü dedi bu soğuk algınlığına ıcın dedi . 12 yaş üzeri yazıyor reçetede bebegım 2 yaşında nasıl kullanabılır dokunmaz mı
3315 Ben hep onu kullandım önceleri yarım ölcek bazende ondan az veriyordum da simdi tatlı kasıgıyla veriyorum
Ardenaden ddenzege 2.5 cc diye hatilriyorm yani yarm.olcek oluyor suruo kasigyla 2.5 yasnda tam olcege fectm smdi 3 u deviriyiruz 7 cc veriyorm.siringayla
Ardenaden ddenzege yok hic bisey olmaz dr dinle cunku bnde mal.gbi az veriyordm 2 ml zmaanini hatrlamiyorm dr dedi ki bisa vermissn 1 haftadr 2 ml bi cocuga etki eder mi dedi doktor en iysini biliyor