Bebeğim 19 günlük şuan ve 38.haftada 2900 doğdu. Kilo alımı biraz yavaş gibi. Geçen hafta yani 15günlükken 3kiloydu. Yani verdiği kiloyu geri almış sanırım ama ne kadar kilo verdi doğum sonrası bilgimiz yok. Gündüz saat başı emziriyorum ana geceleri eşim destek oluyor 2 saatte bir vs doyuruyor karnını anne sütünü biberon ile veriyor. Ama sütümün kilo aldırması için tecrübeli olan herkesten bilgi aktarımı rica ediyorum lütfen 🙏