mamadearya açıkçası hayranlıkla okudum. Benim kızım 3,5 aylık. Korkuyorum bunu beceremem diye. İlham oluyosunuz. Ama gel gör ki ben de nasıl yaparım yapabilir miyim diye içim içimi yiyiyor. Kendi sütünden yoğurt yapmak ya da günlük yoğurt yapmak, onu bi başka şeyle aromalamak falan.. gerçekten tebrikler🥹