Pofudukkk Merhaba kızlar, tam 4. Ay atağı bitti rahatladık derken bebeğim üç gecedir çığlıkla uyanıp sebepsiz yere deli gibi ağlamaya başladı. Mamasını yine içmemeye başladı zaten memeyi bıraktı bu ayda atak var mı böyle bir durum yaşayan var mı aranızda??
Gultepes35 Pofudukkk diş olabilir. Zeytinyağın içine ezilmiş karanfil koyup buzdolabında biraz bekletin. Sonra sürün diş yataklarına. Biz baya faydasını gördük
Gultepes35 Pofudukkk tabi bu arada ellerini ağzına götürür mü sürekli ve salyasında artış var mı onada bakmak
Gultepes35 irem066 yok zararı olmaz doktorların tavsiyesi üzerine yaptık bizde. Sadece masaj yapar gibi sürüyorsunuz zaten öyle çok değil. Ben gece yatmadan önce sürüyordum. Gündüz genelde diş kaşıyıcılarla oynatırım. Sabaha karşı çığlık atar gibi olur o zaman sürerim. Valla bilemedim ki gündüz huzursuzluk yapardı bizimki. Yani karnı tok uykusuz değil gazı yok ee o zaman bu huzursuzluk dişten olabilir diye düşünüp sürdüğümüz olmuştur. Biraz deneme yanılma gibi 😅 kontrol edin bi diş etlerinde şişme var mı diye. Varsa sürüp biraz bekleyin rahatlama olacak mı diye. Bizde 7aylık olduk. Yaklaşık 2 3hafta önce 2dişi üç gün arayla çıktı. Kolay değil bebişleri sıkıştırıyor🥲
irem066 Pofudukkk aynı aynı kuzum bızım geceleri belli saatten sonra hep aynı saate dönüp duruyor ayaklarını pat kaldırıyor vuruyor eller hareketlı kundağı açıyor devamlı sonra açınca ağlıyor sallayınca duruyor uyanmıyorda gözler kapalı
irem066 Pofudukkk evet atak var kuzum 5 ay 17 günlüğüz 3 geçedır dedıgım gibi dış sancısıda Olabılır gazda bılemıyorm anlam veremedim açıkçası bende harıka haftalar uygulamasına göre ataktaymısızda
Pofudukkk Gultepes35 bugün hiç bakmamıştım az önce baktım dişi çıkmış arkadaşlar alttan bir tane beyaz üstü çıkmış dişin bizim sorun belli oldu 🤣