sahailesi Merhaba gitmeyen var mı acaba hiçbir ağrım vs yok ikinci haftamda da dikislerim düştü. Kontrole gitmeden ilişkiye girmekte sorun olur mu acaba
kaderbilge sahailesi gitmen gerekiyor sonuçta biz dışı görüyoruz Allah korusun iç yaralarında problem olabilir
[silindi] sahailesi şahsen gitmedim. İçeride parça olsa ya da kanama olsa illaki ağrı akıntı ateş yapar. Doktorum bu şekilde bilgi vermişti. 3. Ayında gitmiştim. Herhangi bir sorun yoktu. Umarım senin de olmaz canım💖
KLORAK sahailesi ben gidemedim, bir sorun var mı yok mu bilemem ama tabi 15 ag olacak doğum yapalı şahsen sorun yaşamadıö
ceydakerem İçeride ne olduğunu bilmiyorsun dışardan iyidir ama içerde sorun vardır , inşallah yoktur iyisinde ama gitmen gerek
Nisangunes En azindan ultrasonla bi bakılır parça felan var mi diye kana da bakılıyor ayrıca hemoglobin değerine felan kendini önemse bence çünkü sen önemsemezsen kimse onemsemez ve de bebeğine faydan olması için önce senin kendinden emin ve iyi olman gerek
Deletedmom_182 sahailesi zorunlu bence çünkü sadece önemli olan dikişler değil ultrasonla rahimin toparlandı mı diye bakılıyor sonuçta
mamadearya sahailesi niye zorunlu olsun 😂 ama sen git, sonuçta bir canlı dünyaya getirdin 40 günde içeriden ne kadar iyileşmişsin rahim ne durumda bakılması gerekiyor. Sadece ilişkiye girebileceğini öğrenmek için gitmiyorsunki 🤷🏻♀️
[silindi] sahailesi valla 2 dogumumdada 5inci gun ilk kontrole gittim doktor rahim guzel toparliyor dedi bakti hersey yolunda ben 40inci kontrole gitmedim allaha sukur bi sorunda yasamadim ama bu yasanmayacagi anlamina gelmez bu benim tercihimdi 🫠
delirmeceler sahailesi doktorum sadece 10 gün sonra çağırdı baktı bundan sonra sıkıntı çıkmaz gelmene gerek yok dedi şükür birşeyde olmadı ama ilişkiyi zaten çok uzun süre yapmadığımız için tamamen iyileşme olmuştu
cimcime1018 sahailesi Doktorlar gül yüzümüzü görmek için çağırmıyor canım. İç dış dikiş ne varsa hepsine bakılıyor. Rahime bakılıyor. Problem yok ilişkiye okey diyor
ebykkbc sahailesi bence gitmelisin sonuçta sen sadece dış kısmını görebiliyorsun kaç kat kesi yapılıyor bunun haricinde rahmin toparlanmış mi ne durumda yumurta üretmeye başlamışmısın önemli şeyler sonuç itibariyle benim doktorum smear testi de almıştı
aysecdr sahailesi ben gitmedim ve hicbirsey olmadı çünkü doğumdan sonra daha beter ettiler hastanedeki kontrolde kızım 5 aylik oldu daha bir sorun yasamadim