2 ay 20 günlük benim kızımda.gündüz uykuları çok az,uyanık olduğu sürece de saat başı emmek istiyor.gece uykusuna da çok geç geçiyor uyuyunca da 2 saatte bir uyanıyor.buna şükür diyorum.çünkü oğlum ne gece ne gündüz hiç deliksiz uyumazdı😣 bir de memedeyken kafasını çok geri çekiyor son 1 haftadır,bir emmede 15-20 kere alıp bırakıyor sebebini de anlamadım🤦🏼♀️