barbiee_ masaya yiyecek dizmek hoşuma gitmediği için öyle resim yok malesef. 5 yıldır poğaça, börek, sarma hep yaptım. Kurabiye ve salata türü yapıyorum bir de. Kurabiyeyi tatlı ve tuzlu olarak iki çeşit yapıyorum. Bir de pasta tamamdır😂
Bu yıl çocuklar için mısır ve cupcake yapmıştım. Pek mutlu olmuşlardı. Bir de arkadaşlarına hediye vermek istemişti kızım