Kızım 1.5 yaşında ağustos ayından bu yana kakasinda ara ara saç görüyordum. Ve saç yuttuğu içinde sürekli kabız oluyordu. Kendi kendine uyuyan bir bebek. Emzik de kullaniyoruz. Nasıl tuttuğuna anlam veremiyorduk önceleri o saçları. Geçenlerde uyumaya direndi aldım salliyordum saçını ağzına götürüp emzikle tutturup emdigini fark ettim uykuya geçmek İçin kullanıyordu bu yöntemi sonra doktora söyledik saçını kısa kestirmemi söyledi kestirdim ama hala saçlarını Bi şekilde yutuyor. Ağzında saç oluyor ne yapmam lazım başına gelen var mi