Merhaba anneler kızım 9 aylık üst diş süreciyle beraber tamamen ek gıdadan uzaklaşmış durumda asla kaşık ağzına almıyor tabak kaşık görünce öğürüyor bildiğiniz. Memeye bile bazen yaklaşınca öğürüyor. Ateş yok bi hastalık mıdır reflüsü vardı ama reflü de genelde ağzına tuhaf bir su gelircesine yüzünü ekşitir öyle bir şey de yok.üst iki dişi de çıktı. Asla besleyemiyorum bu durumu yaşayan var mı ? Napmalıyım lütfen yardım edin?