Doktor mama vermeme gerek olmadığını bebeğin kilo alımının iyi olduğunu söyledi. 4 5 gündür pek sıkıntı yoktu ama dün gece saat 8 den beri toplam 7 saat belki uyudu belki uyumadı. Dalıyo 15 dk 30 dk sonra geri uyanıyo emmek istiyo. Sürekli emiyo. Bebeğim aç mı kaliyo o yüzden mı böyle