Merhaba bebeğim 21 günlükken ağlama krizlerine başladı doktor kolik demişti gün geçtikçe daha da şiddetlendi akşam 8den gece 3 e 4 e kadar uyumaz çığlık çığlığa ağlardı.Göbeği de fıtık oldu ağlamaktan.Biz tekrar doktora gittik ,kaka tahlili yapıldı laktoz intoleransı var mı diye çıkmadı, idrarda bakteri çıktı antibiyotik iğne kullandık. iğneyi kullanırken biraz sakinleşti iğneden sonra yine başladı kriz ,tekrar tahliller yapıldı idrar temizdi ama kakada laktoz intoleransı pozitif +2 çıktı ,bana sadece süt yasaklandı ,bebeğe laktozsuz mama ama yine ağlama krizleri devam etti .sonra bana her şey yasaklandı, bebeğe de alerji maması verdi doktor.Sorun şu kakası katı olmamasına rağmen yapamıyor, iki kez lavman yaptırdık, fitil koydum yapamadı içinde kaldı fitil lavmanla çıktı, ben bayramda dana eti yedim biraz da yemeklerde tereyağı vardı ondan mı acaba kakasını yapamıyor.Alerji maması Aptamili içmedi kusmuştu hep evolvia rp yi verdim içti o mamayla kaka yapması durdu hiç yapamadı lavmandan sonra yine Aptamil pregomin syneo verdim yine kala yapamıyor gaz çıkarıyor kaka çıkmıyor