deli_bir_hatun ben hepsinin planlı olarak yapıldığını düşünüyorum. “Bayrağı indirin, yakın, Türkleri kışkırtın” diyen ilk kimdi ? Bu emri kim verdi ? Alttaki kim ? Önce bu bulunmalı. Türkler için bayrak namustur. Türkler çok hızlı kenetlenen ve bayrak, vatan, Atatürk için can alıp can veren bir millet bunu da herkes biliyor. Bu yüzden çok kolay kışkırtılıyoruz aslında. Ben askerlerinde bilerek Suriye’ye sokulduklarını düşünüyorum. Hatta askerlerimize bilerek saldırtacak ve bunu Türkiye de haber yapıp “askerlerimize saldırdılar, şu kadar şehidimiz var” diyerek Türkleri durdurulamaz yapıp ülkeyi karıştıracaklar. Valla Türklerin nefretinden Allah herkesi korusun diyorum