Başlığa nasıl yazacağımı bilemedim vallahi
Kızlar geçen sene oğlumu devlet okuluna verdim 4 yaş aldılar ilk defa burda kontenjan açmışlar neyse anneme yakın ben alamazsam annem alır diye eşimin tarla işleri çok oluyor küçükte bebeğim var ben çıkamam diye oraya yazdırdım sokağın başındaydı hemen okul ama azap gibi 1 yıl geçirdik öğretmen sayesinde e devlette kayıtlar açılmış yine o okul çıkmış benim evim ta nerde okul nerde orası çıkmış yani illa e devlette çıkan yere mi kayıt yaptirabiliyoruzbilgisi olan varmi