Ela07 Ay kontrolümüz vardı doktorda bugün kızamık aşısını ilk dozunu 1. Yaşında yaptırcaz dedi ama sağlık ocağındaki ebede 9. Ayda yapcaz demişti doktor hayır 1 yaşta yapalım dedi 9. Aydada yaptırmayıp yaşında yaptıran varmı çok kararsız kaldım
nazanay Ela07 8. ay kontrolunde, onumuzdeki ay yaptiracagimizi soylemisti doktor. Kizamik salgini yuzunden 9. ayda yapilacakmis.
Ikrazumra19 Ela07 bu asi one alinmadan once 1 yasinda yaptirmistik biz ama o zaman asi takvimi oyleydi simdi degisti bilmiyorum bende