Valla bazen yorumlarınıza hayret ediyorum eleştircm kusura bakmayın onları isteyerek biz dünyaya getirdik ve bakmak zorundayız 5 aylık bi bebeden bahsediyoruz tabiki bağıracak kendini ifade eden bi dili yok değil mi ayrıca bu aylarda bebekler diş çıkardıkları için çok huzursuz oluyor söylemeden geçmiyim diş çıkarmak doğum sancısına benziyormuş onlarda doktor söyledi lütfen bebeklerinizden şikayet etmeyin zaman su gibi akıyor bi bakmışsınız büyümüşler sağlıklı olsunlar da şükredin bence 🙏