dilberhala1 morsevenanne9 Ayda yoktu zaten aşı sonradan eklendi kızamık 12. Aysa olıyor normalde son dönemlerde mülteciler sayesinde aşısız oldukları için pik yaptığı için bir doz daha 9. Aya ekleme yapıldı götürmeden yumurta beyazına alerjisi var mı bakın deneyin 3 gün yedirin evde
morsevenanne9 dilberhala1 yumurta beyazı ne alaka ben yediriyorum zaten bebeğime bir sorun olmadı hiç