senbanabaksana ben Eskişehir bağlarında oturuyorum gündüz birşey yok Suriyeliler evlerinden çıkmıyor 2 gündür ortalık sakin normalde adım atacak yer yoktu onlar yüzünden eğer dışarda işleriniz varsa gündüz çıkıp halledebilirsiniz 2 gündür akşam 9 gibi hareketleniyor kalabalık gruplar protesto yürüyüş yapıyor zaten gündüz bir çok yerde özellikle pazar yerinin orda tuvaletin orada polis ekipleri bekliyor ve polis karakolu ile olayın olduğu pazar yeri iki adımlık mesafede korkmayın bence