lAmMelodi Kızlar günaydın.Nesltlenin karabuğday mamasını kullanan varmı?Dün yaptım biraz sulu oldu öylemi olması gerekiyor acaba.Üstünde 160 cc suya 5 6 kaşık (23g) yazıyor aynısını yaptım ama çok azda olsa sulu oldu.Kıvamı öylemi olmalı🤷🏻♀️
ZeydsMom lAmMelodi men indi bu hazirlardan vermirem ama edende icine pecenyede qatirdim qatilasir onda. Bele qasiqla ice bilmr
ArvenMom lAmMelodi ben ukraynadayım üstünde ki dilden dolayı sordum çocuğunuz beğendi mi bende alıp denemek istiyorum
lAmMelodi ArvenMom Dün istemedi bugün denedim bitirdi anlamadım😂😂Bence sevdi ya.Dün deneme yaptık garip gelmişti heralde ona.
lAmMelodi ZeydsMom Onun peçenyalarıda var deyirlər ona da baxacam.Bunu yoldaşım aldı gedib özüm baxacam magazinlere.