ikrasmommyy 2 aylık kızıma sma optipro veriyorum gaz problemi yok ama kilo alımında sıkıntı var gören herkes 2 aylık bebeğe göre geri kalmış diyorlar siz mama hakkında neler düşünüyorsunuz hangi mamayı önerirsiniz
tugalp17 ikrasmommyy bende hipp kullanıyorum içerik acısından güzel mama fakat bebeğimde çok ıkınma yapıyor değiştircem ve kilo alımı şu an durdu gibime geliyor yani çok aldırmadı