nvysl biz 2 aile gittk 2 yıl önce
ağustosta gitmemize rağmen denizi cok soğuktu 1 kere girdik sadece
asla bungalovlarından tutmayın çok eski içleri tarihi eser gibi
bungalovdan bi tık pahalı olan odaları var ne diye geçiyordu ismi unuttum, arkadaşım onu tuttu o odalar güzeldi
yemekler fena değil aç kalmazsınız ama aa buda harika denicek gibi değil
bahçesi, sahili, çarşıya yürüme mesafesi olması ve akşam canlı müzik olması güzel
ben tesettürlüyüm alkolü hiç bilmiyorum ama içiyorsanız da beğenmemişti içenler
biz gittğimizde çok ucuzdu bence şuan o fiyata pahalı gibi verdikleri hizmeti karşılamaz yani