encet Kızlar bebeğim dün sabah ishaldi akşama kadar gayet iyiydi akşam ağlamaya sızlanmaya başladı sürekli de gaz çıkarıyor ama gece ateşi çıkmaya başladı 39 u gördük ama hemen de düşüyo ateşi anlamadım hasta mı diş ateşi mi
Tazeanne68100 encet doktor diş ateşi 38.5 u gecmez en fazla olursa demişti geçerse enfeksiyon vardır baktir mutlaka demişti
AlinaEmreHan1 encet diş ateşi 39olmaz İshal de varsa bi enfeksiyon olabilir Bir ay önce aynı şeyi yaşadık . İshal+yüksek ateş
Perpa AlinaEmreHan1 benimki bir haftayı geçkin ishal ama ateş yok enfeksşyonmudur üşütmemi annemin evine geldik klima açtık dünde denize gittik denize soktum yeşil kaka yaptı
AlinaEmreHan1 utkummm bi test istiyorlardı İsmi neydi unuttum şimdi Onun dışında röntgen çektiler (dik bir şekilde ayakta ) karın ağrısı da vardı ishalle birlikte sanırım onun için röntgen de istediler Kakası da su gibiydi bildiğiniz , tutamıyordu