gmzefnn Kızlar merhaba 2 ay 15 günlük kızım 2 3 saate bir uyanıyo sürekli normalmi bu yeni doğduğunda daha uzun uyurdu simdi uyanıyo sürekli uykuya çok zor geçiyo
Ardenaden Yok yok artik yenidogandan cikti etrafi gormeye basmiyor hele 3 aydan snr daha da sık uyanicak
reyhanmv Ardenaden benimki de 2 aylık gündüzleri hiç uyutamıyorum hep ensemde nefesi 😀😀 iş filan zaten hak getire 2-3 saat iyidir