mooomm01 Ulviyee senin kararın kuşum ben günde 4 defa 8-9 damla veriyordum doktorumuz 5-6 kez de verebileceğimi söylemişti
caspermama bebeğim 1,5 aylık oldu. her akşam 8’de biogaia veriyorum. Yarım saat sonra bebeğim kıvranmaya ağlamaya başlıyor en az 2 saat. bıraksam mı acaba :(
Ulviyee Ben kullanmadım sadece bir kez kullandım bugün öğlen dün d vitamini başlamıştık belki de o yaptı gazı o yüzden size bırak bırakma diye yorum yapamam dr lar veriyorlarsa bir bildikleri vardır bence ben sadece bir iki gün daha kendi haline bırakmak istedim gaz sorunu dün ortaya çıktı bizde caspermama
rabiaclkd Ulviyee nurse Harveys gaz giderici damla kullandım günde 3 defa da kullandığım oldu şuan bebeğim 3 aylık ve bağırsak tembelliği yaşamadık zaten ayaklarını hareket ettirmeye başladıktan sonra da gazını kendi çıkarmaya başladı