irem066 benim bebeğimde ilk 3 ay sabaha karşı gaz sancılarımı gözü kapalı yaşadı uyanmadan hep ıkındı şimdi 4,5 aylık aynı şekilde gmz kapalı dönüp dönüp duruyor yani dişle alakası olduğunu ben düşünmüyorum yeni birşey öğrendiği için yapıyor olabilir aynı saatlerde genelde 2 3 ten sonra kıpırdanmaya başlıyor hep