Ebrar22 yeni bırakanlardanım bende bıraktırma dan 1 hafta önce başladım anlatmaya güzel güzel anlattım bırakmamız lazım şöyle böyle diye memeyi bırakmamız lazım artık deyince ağlıyordu hep bıraktırma dan Bi kaç gün önce örnek verdiyırum günde benim oğlum 10 dk da bir çerez niyetine emmek isterdi her gelmesinde oyaladım oturuyorsan kalktım oyun falan oynadım tamamen keseceğim gün son Bi kez doya doya emzirdim daha sonra göğsüme salça sürdüm öğle uykusuna geçeceği zaman geldi göğsüme baktı ee olmuş pis olmuş dedim tadına baktı tiksindi Bi kaç sefer böyle yaptı kendi yanaşmadı daha sonra her geldiğine gittim salça sürdüm baktı ee dedi geri çekildi gece ilk 2 gün zorlandım ama beklediğimden kolay atlattım benim oğlum 4 kez uyanırdı emmek için ama gece emmesi ide yavaş yavaş bıraktırınca benim göğüslerim çok doldu Bi anda bıraktığım için çok ağrıyor ve çok şişti halada 1 hafta oldu şiş gece uykusundan uyandığı zaman kucağıma aldım sakinleştirdim geri yerine koydum sırtını pışpışladım öylelikle alıştı çok şükür şimdi gece 1 kez uyanıyor ondada bu yöntemle uyutuyorum kucağımda uykuya dalmadan geri koyup sırtına pış pış yapıyorum kendi uyuyor