Jessicaana en iyi doktorlar bilir. ama hamile kalmadan önce anksiyete tedavisi görüyordum. hamile kalınca bıraktım ilaçları. bir süre o şekilde devam ettik. doktorum gerekli olursa hamilelik ve emzirme döneminde kullanılan ilaçların olduğunu ve düzenleme yapabileceğimizi söyledi. ama kullanmadım hiç