Arkadaşlar kredi kartı borcu üzerinden yaklaşık 2.5 ay geçmiş ve yapı kredi yabancı numaradan arıyormuş ama açmıyormuşuz. Acaba bunu. Hakkında bilgisi olan var mı nasıl bir yol izlemeliyim ? Yaklaşık 60 bin tl borç olmuş faizi ile ? Yapılandırma yapıyorlar mı?