Selam anneler kızım 11 aylık yaklaşık 1.5 ay önce farkettim kafasında sol kulağının 4-5 cm arkasında kalıyo bi şişlik var nohuttan biraz daha küçük ele geliyo hareket ediyor elimle oynadığımda kemik gibi sert değil çok yumuşak da değil sağ tarafta var gibi ama yok denecek kadar küçük randevu aldım gçtürücem ama içim içim yiyo aynı durumu yaşayan var mı