kuoak ilk üç ay önerilmiyor kullanmadık bizde boşuna aldım 3 ay itibari çok hareketlenip üstünü açıyordu o şekilde kullandık klima ile h&m tog 1 ini aldım daha sıcak için yorni markasının müslin olanından aldım klima çalışmıyorsa örtmüyorum malum çok sıcak