TugcenurLina Merhaba anneler kızım 11 aya girecek. Koldan yapılan bir aşı vardı ayını hatırlamıyorum. Bu aşı kızımın kolunda hiç iz yapmadı yara olup kuruması gerekiyordu olmadı aşı izi de yok. Böyle olan varmı ?
pembebiranne TugcenurLina 2. Ay da yapılan verem aşısı. Hafif iz var ama bizde de kabuklanma olmadı kızım 6.5 aylık
beneannedeme TugcenurLina biz 4 aylık olduk kolunda hala izi var . Ablamın kızınında durumu sizin gibi hemşiresi aşı tutmamış 1. Sınıfa başlayınca getirin mutlaka asi tekrarlanacak demişti. Bilginiz olsun sizde hemşirenize sorun
TugcenurLina defnevedoruk bizde yapıldığında hafif kızarıklık oldu başka bişey olmadı götürmeli miyim acaba tekrar aşı tutmama şansı varmı ki 🤦🏻♀️
defnevedoruk TugcenurLina benim kızımınki böyle iltihaplanmış gibi oldu önce sonra kabuk tuttu şuan kücük pembe bir bokta var gibi, bilemedim🤷♀️ isterseniz bir götürün
TugcenurLina defnevedoruk O kadar küçük ve pembe bir nokta ki belli bile olmuyor bence tutmadı ya 💆🏻♀️