Dağa oncede açmıştım post şaştım napicagimi 35 aylik kızım otizm ve gelisim geriligi arasında kaldılar rapor çıkık gelisim ve dil üzerine doğdu doğalı yarım saate bi agliyor gece gece beslenmesini keseli cokkk oldu desteksiz uyutuyoruz ama yine aynı gün içindede çok hareketli psikiyatri risperdal verdi daha önce ilac taraftarı değildim ama nereye kadar böyle çok yoruldum belki uyanmadan uyumayı öğrenir diye dusundum ve ilacı aldim 15 gün düzenli icirdim ve geceleri uyanamamaya başladı gece uykusuna 10 gibi uyur sabah 7 de kalkiyordu hiç gece uyanmadan 5 gün önce özel eğitimdeki hocası derste ağladığını ve bunu ilaca bağladı vermeyin bence dedi biraktik 5 gündur vermiyorum ve yine kalkiyo yaa neden kalkiyo agliyo ne yapsam olmuyo 3 senedir rahat bi gün yok