Merhaba arkadaşlar bu gün tam bir aylik oldu bebeğim. Dün den beri uykusundan kendi uyanmıyor. Ben de çok zor uyandiriyorum. Ayaklarını sıkıyorum ama yine uyanmiyor. Dün biraz yoruldu banyo da yaptırdık ev de biraz fazla sicakti. Yoruldu uyudu dedim ama bu gün de aynı.beslenmesinde herhangi bir problem yok. Emiyor fakat uyandirmak çok.zor oluyor. Bezini değiştirdigimde de uyanmiyor. Uzun uğraşlar sonucu uyandirdigimda hareketlerinde herhangi bir değişiklik yok. Yarın doktor kontrolümüz var fakat bu durumdan tedirginim. Sizce normal mi bu ? Bu durumla karşılaşan var mı ?