Merhaba kızlar menenjit bexsero olduk ve rota virüsü aşısı oldu ateşi çok yükseldi duş calpol işe yaramadı 38 oldu hatta acilde 38.9 ölçüldü kan idrar tahlili yapıldı yarım fitil verdik çocuk doktoru ile görüşüldü hastaneye yatış yapabiliriz dedi 3 aylık olduğu için. Çocuk doktoru bu aşı 3 gün yüksek ateş yapabilir normal dedi eve geldik.