edbuuuu Merhaba hanımlar. 11 aylık kızımın yaklaşık 2 aydır hem balgamı hemde öksürüğü geçmiyor. Kaç doktora götürdüm ama bişi yok diyip gönderdiler. Göğsünde hiriltida oluyor. napicami şaşırdım artık.
lceLady edbuuuu Tereyağ pekmez kürü deneyin Muhakak yemeklerine çiğ den sarımsak katın antibiyotik niyetine iyi geliyor C vitamini verin özellikle limon fayda sağlar
Smnrsmnr edbuuuu aynı durum bizde de var. 2 yaşında gece balgamlı öksürük var astım mı diye düşünüyorum doktora götüreceğim
bana1cocukyetti edbuuuu Mustelanın göğüs balsamı var öksürük hırıltı gibi şeyler de bizde çok işe yarıyor isterseniz alıp deneyin
Smnrsmnr Rkynl tekrarladı doktora götürmüştüm hafif ciğere inmişti hava verdi düzelmişti ama kızım kreşe gidiyor orada su savaşı yapmışlar tekrarladı. Cuma günü doktora götüreceğim