Sydaht Bebeğim 18 aylık ve yaklaşık 3 aydır kilosu sabit. Çok şükür kan vs değerleri normal. Ama yinede kilo almıyor. Neler önerirsiniz aceba
Karakiz1 Sydaht 2 yaşında oglum 10 kilo evet zayıf kılo alsın dıede ugrasmıyorum cok sulur genetık bizde diyorum saglıgı yerınde olsun da
Show_must_go_on Sydaht 27 aylık 11 kilo değerleri iyi gerisine hiç takılmıyorum ekmek vs hayatta yemez zaten sağlıklı da değil tatlı hiç sevmez abur cubur olarak turşu taşıyorum çantamda 😄😄😄
Sydaht CafeChocolat diretmek değil ki ilk çocuğum ve etraftan sürekli zayıf zayıf lafını duya duya artık panikliyorum sadece. Yoksa neden direteyim ki zaten almayan almıyor. Ve en önemlisi sağlık tabi ki
kimbumadam Sydaht sağlıklı besleniyor diye düşündüm bide et tavuk balık yesin hadi Karbonhidrat ağırlıklı besliyorsanız bilemem tabi
livanurvealpinannesi61 Sydaht normal aynı kilo da kalması. Oğlum 5 ay aynı kilo da kaldı 2 Çocuk doktoru normal demişti. Hareket ediyorlar eskisi çabuk kilo almıyorlar artık.