monna İsviçredeyim. Burda hastaneden çıkmadan gören doktor, sırt üstü yatırmamızı ve her akşam kafasını diğer yöne çevirmemizi söylemişti. Hatta ben düz kafa yastığı ve yan yatırma yastığı aldığımı söyleyince hiç birini kullanma demişti. Eve gelen bebek hemşiresi de yüz üstü yatırmanın tavsiye edilmediğini ama 20 senedir bu işi yaptığını ve sürekli bir öncekinin kötülenerek başka bir pozisyonun tavsiye edildiğini söyledi. Hatta kendi üç çocuğunu da yüz üstü yatırarak büyütmüş. Çünkü o zamanın doğrusu oymuş.