Alyakuss_ Kızım 14 ayına girecek bazı kelimeleri söylüyor dede baba gel git mama gibi ancak hala hiç anne demedi neden acaba 😓
beyzzsenturkk_ Alyakuss_ canım benim kızım 18 aylık daha dün ilk defa anneeee dedi o an orada dedi ve başka demedi zamanı var bekle🥳😂😂😂😂
Cicektebenimcicekligunlerde Alyakuss_ Anne canı isterse diyor benim ki.. Bana nennii memem ve annii diyor anne de dedigimde babam yada dedem diyor gülerek birde anne zormuş daha geç söylüyor bazı bebeler.🤷🏻😃
ElisaMom_ Alyakuss_ canım arkadasimin oğlu 2 yaşına giricek 2 ay sonra yeni yeni anne diyor🤭normal yani
mematiii Alyakuss_ vallaha 2 buçuk aylıkken 6 aylıkken dedi ilk şimdi 1 yaşında işine gelirse canı yanarsa anne diyor yoksa hep baba dede 😂
Alyakuss_ Anne kelimesi bu kadar zor mu ya 😑Halasının adı feyza meysa diye bağırıyor ona çok tuhaf yani o ismi bile söylüyor
ikievlat Alyakuss_ Ark. kızı 3 yaşına girecek hala adıyla sesleniyo garipsiyorum demekki varmış öyle bebişler 🥲