Kızlar oğlum için hafta da mutlaka 3 Sefer balık yedirmek istiyorum somon balığı alıp fırında pişirip porsiyonlayıp buzluğa atmak istiyorum. Her çıkardığımda airfyerde ısıtıp yedirmek istiyorum hem pratik olsun diye hemde sürekli evin içi balık koksun istemiyorum by şekil yapmam da bir zarar oluşur mu yada sağlıksız mı olur 2 hafta da bir yeniden alıp pişirip koymayı planlıyorum