merhaba güzel anneler☺️ bebeğim 5 buçuk aylık ek gıdaya başladık havuç kabak ilerliyoruz dişleri kaşındığından emmek istememeye başladı ve bundan ötürü mü bilmiyorum ama çişli bezler güzel fakat kaka sayısı azaldı günde 5 defa yapardı şimdi 2 uykudan uyanıncada her altını açtığımda dolu dolu kakası olan yavrum artık uyandığında sadece çişli bezle uyanıyor acaba sütüm mü yetmiyor diyorum ama fazla süt olayımız var hala göğsüm terbiyelenmedi bu aylarda normal mi 5 dkda emip geri çekiliyor. sizce doyuyor mu