Themom_ Eşim bu aksam bez ve mama alırken bunları görüp almış bebeğimize 14 aylık bebeğim bu arada. Daha önce hiç paketli veya kavanoz gıda vermedim almadımda bilmiyorum. Kullanan var mı? Sağlık mı? Verilir mi?
denizprenses1912 Themom_ Ben bebeğime dışarıda olunca alıp veriyorum bunlardan. Gayet sağlıklı,bazen de muzun içine iyice ezip katiyorum o şekilde de seviyor.
Aslicamm Themom_ grissininin içeriği güzel diye hatırlıyorum. Diğeri de temiz içerikli ama içinde bal vardı sanki tatlandırmak amaçlı balın pişirilmesi onerilmedigi için ben tercih etmem pek ama içeriğini yanlış hatırlıyor da olabilirim
Themom_ Busegr Yaa öyle mi zencefili bende cok severim bi tanesi zencefillitmiş bende bakıcam tadına hahahah
Busegr Themom_ bak bak peynirlisi biraz yavan ama kurabiyeleri falan bayağı güzel şekersiz ama tatlı 😂
Aslicamm Themom_ bunun içinde yokmuş yanlış hatırlamışım içeriği güzel bunun keçiboynuzlu ve tahinlisinde bal ve pekmez bulunuyormus isil işlem gördüğü için tercih etmiyorum onları ama bunda bi sıkıntı yok :)
Themom_ Aslicamm Gerilmiştim hemen vermekten vazgecmiştim 😅 Teşekkür ederm bilgilendirmeleriniz için🫶
Themom_ Busegr Açınca hemen denicem acayip merak ettim 😅 Benimde ihtiyacım var vitaminli sağlıklı atıştırmalıklara 🤪🤪🤪
deleted20517 Themom_ postu görmem iyi oldu kızım için atıştırmalık arıyordum sağlıklı ve bu postu görmem süper oldu trendyolda kaydettim sipariş vericem teşekkürler 🥰