Selam kızlar doğum yapalı 2 buçuk ay oldu, kırkım çıktıktan sonra iki kere adet oldum ikisinde de lekelenme şeklinde azar azar oluyorum böyle tam sökülmüyor emziriyorum da doktora randevu aldım gideceğim ama sizlere de sormak istedim böyle bir durumla karşılaşan var mı?