Oğlum 30 aylık 10 hafta önce tuvalet eğitimine başladık. İlk hafta uykudan bile uyanıp anne çiş diye koşardı tuvalete. Tuvalete girmekten hiç korkmadı, kakasını yapmaktan korkmadı, çişini yaptı ama işte aması var kakayı yapınca üstüne basıyor aniden onu her tarafa bulaştırmaktan keyif alıyor. Geliyor ayağımıza işiyor. Üzerinde şort varken işerken ayağını bi kaldırıyor bizim üstümüz başımız evin içi her yer olduğu gibi çiş oluyor. Kocaman iş çıkıyor perdeleri indir yıka duvarları sil çıldıracağım yemin ediyorum artık. İstediği zaman tutuyor çişini ama çoğu zaman bu bahsettiğim gibi. Ne yapacağımı şaşırdım. Öğrenemedi desem öğrendi gibi ama daha büyük sıkıntılar çıkarıyor. Artık iğrendim tuvalet eğitiminden. Ne yapayım akıl verin nolur.