Merhaba, bebeğim doğduğundan beri çok iştahlı. 7 aylık oldu kilosu 9 öyle düşünebilirsiniz. Ama bu ay birden emme konusunda isteksiz olmaya başladı ek gıda da alıyor ama eskiden neredeyse ikisini bir emen bebeğim şimdi sanki 50 cc zor içiyor, doktora mı gitmeliyim mama mı versem sütüm mü azaldı kafam karıştı yani. Dişten olabilir mi? Mutlu da şuanda bezde de sorun yok ama huyu değişti sanki önce çok hareketlendi şimdi de bu. Yardım edin😬