Kızlar pınarın çocuk devam sütünü kullanıyoruz oğluma . 19 aylık . Bugün yeni aldım tarihi de vardı daha . Sütünü biberona koydum içirdim biraz önce 200 cc içti geri uyudu . Ama biberonunu yıkayınca farkettim süt çok kötü kokuyor ya . Nasıl olabilir bu ? Bana mı öyle geliyo diycem tadına baktım o kötü kokusu burnuma da geldi . Oğlum ya zehirlenirse ? Uykusundan uyandırıp kustursam mı diycem nasıl yapıcam ? Bi şey diyim gözünüzü seveyim napayım ben