_mom benim ilk çocuğum 4200gr doğdu, 3800grama düştü. sadece anne sütüyle beslenerek 1aylıkken 6kiloydu. Yani aslında ilk ay 2kilodan da fazla aldı, 2200gr almış oluyor. Daha sonra kilo alımı böyle devam etmedi ama yine de kilosunun önden gittiğini söylüyordu doktor. Ama sadece anne sütüyle beslendiği için ve zaten iri doğduğu için bi sakınca görmedi. 6aylıkken 9200gramdı. Yani o 5ayda da toplam 3200gr aldı. Şimdi 3yaşında 18kilo, öyle çok kiloluda değil ama iri yapılı bi çocuk. 2.bebeğimde de başlarda anne sütü+mama gittik emmeye pek hevesli değildi ve sütümde yoktu öyle, hastalandım falan, bebeğimde enmeyince süt hepten gitti tamamen mamaya döndük malesef. Oda 3buçuk kilo doğup 3kiloya düştü. İlk ay 1300gr aldı, 2.ay 700gr aldı, 3.ay 1300gr aldı yine, 4.ay 600gr aldı. Şimdi 5aylık ve 8kilo yani bu ayda 1100gr almış. Her bebeğin gelişimi ve kilo alımı farklı ama ortalama değerler var. Belli Alt sınır ve üst sınır ölçüleri var, onların dışına çıkmadıkça sağlıklı gelişimden bahsedilebilir. Sizin bebeğinizde maşallah çok güzel kilo almış boyuda iyi, gelişimi güzel gidiyor, doktorda öyle demiştir eminim. Sağlıklı olsunda tek bütün yavrular🙏