Seydasevinc Merhaba arkadaşlar, bebeğim 4. Ay aşılarını 9 mayısta olmuştu. Şehirdışına çıkacağız, bu ay 6. Ay aşıları var. Aşıyı ayın 4-5 i gibi yaptırsak bi sıkıntı olur mu? Günü gelmeden yaptıranlar var mı aramızda?
mematiii Seydasevinc vallaha onu bilemiycemde benve önden arayın siz nerde yaptırıyorsanız.Çünkü bazı yerler gününe gçre alıyor veya o ay içerisinde belli gün diliminde yaptırmaha izin veriyorlar.
Themom_ Seydasevinc zamanı gelmeden yapılmıyor sağlık bakalığına kayıt olduğu için tarih veriliyor o şekilde oluyor hem sanırım bebeğiniz 4 aylık neden 4 aylık bebeğe 6. Ay aşısını yaptırıyorsunuz ki
svncgldgn Seydasevinc bizde de 2. Ay aşısı için böyle bir durum olmuştu 2. Ayı doldurup üstünden 3-5 gün geçince yaparız ama öncesinde uapamayız demişti ebe
Seydasevinc mematiii bi arayayım olmadı sağlık ocağını. Belki yaptıran vardır fikir alayım diye yazdım aslında
Seydasevinc Themom_ mayısta 4 aylıktı, 4. Ay aşılarını oldu. Temmuzda 6. Ay aşısını olacak. 9 mayısta vuruldu, 9 temmuzu beklememe var mı aslında onu sormak istedim