ahk_deniz annebenanneoldum gündüz uykusunu alıyor çünkü bence o uyudukca siz de uyuyun geceye enerjiniz kalsın zamnala gündüz gece ayırımı yapmaya başlıyorlar bız 4 aylık olana kadar gece oturtup sabah uyuduk
Deletedmom_182 annebenanneoldum uykuya asla meyilli bir çocuk değildi beraber oturup akşama kadar ağlıyorduk istesem de uyutamıyordum zaten
ssydaa annebenanneoldum ben işi hiç bırakmadım tüm gece oturup sabah işe gidiyordum. Güneşe çıkarttım akşam ortamı loş yaptım falan ama hiçbiri işe yaramadı